Meniul zilei


image

Sursa foto: https://500px.com/photo/5857052

Respinge-mă într-o farfurie
și porționează-mă cu măiestria
unui bucătar începător
în fărâme mai mici, mai mari,
mai pe înțelesul papilelor gustative
ale gurmandului din tine
avid de esențe tari
adulmecate la liniștea serii
în compania unei lumânări și a propriei umbre.
Flambează-mi simțurile din priviri
dar nu uita
să separi dulcele de amar,
să-mi prepari un baiț în care să-ți verși
condimentele în ploaie
spălate de un vin demidulce
vechi de vreo câțiva ani.
Creează-mi un plating de efect
în nuanțe de verde curat și fă-mi o poză pentru eternitate.
E la modă!
Ce gust am?
Ce gust are un suflet poșat în propriul sânge
gătit de o mână care tremură la
atingerea punctului de fierbere?!
Poftă bună!
Nota de plată ai achitat-o ieri.

NicoletaT

