Pierdere


De două zile nu mai știu de tine
Ai preferat să te ascunzi printre străini,
Prin încăperi ferite de lumină
Te zbați ca trandafirul între spini.

Te-ai rupt de realitate într-un ceas
Și-ai spulberat o mare de idei,
Si surd te faci la vorbele-mi din glas,
Si orb te faci când dai de ochii mei.

Mă judeci dur doar pentru că iubesc ,
Că dau frâu liber inimii să simtă.
Și totuși dau, dar oare ce primesc
La schimb?! … O inimă rănită…

Ce sentimente azi am preschimbat
Și rătăcesc tot mai adânc în mine,
Mi-e tot mai greu aievea să te las,
Dar nici să te iubesc azi nu-mi mai vine.

M-am așteptat și parc-am presimțit
Iubirea s-o transformi în nepăsare,
Preferi să lași cuvântul nerostit
Să fugi și să te pierzi în depărtare.

Dar de pierdut tu singur vei avea,
Lăsând să plece cine te iubește,
Eu n-am pierdut fiindcă el nu iubea
El a pierdut pe cea care-l iubește.

image

NicoletaT