Stări de dat


image

Sursa foto: https://500px.com/photo/81648813

păstrează-mă în colțul gurii
într-un zâmbet de elev
fascinat de prima zi de școală
și desenează-mi ochii
în formă de căpșună
într-un poligon de tragere
la marginea orașului
în timp ce trupul se descompune
sub ropotul de pași
ai detașamentului de luptă

păstrează-mă într-un pahar cu apă
undeva la poale de munte
pe o terasă de unde să pot vedea
cum soarele se naște zilnic
și lasă-mi lângă
o farfurie de pișcoturi
și-un borcan de gem
cu gust și miros de viață
să-mi potolesc foamea de peste noapte

dă-mi zile în ochii copilului din stradă
cu speranța la purtător
și chipul flămând de iubire
care privește în gol printre gene
și păstrează-mi sufletul într-o eprubetă
pentru fericirea lui
timp de câteva decenii de acum încolo
păstrează-mă în așa fel încât
să mă poți regăsi cândva