Iubire de vânzare


image

Sursa foto: https://500px.com/photo/149232737

Astăzi mi-am scos iubirea la vânzare
pe-un preț de nimic,
dispusă să închei contract în rate fără dobândă,
doar cu buletinul;
o dau pe un zâmbet și un strop de fericire,
pe un cuvânt care începe cu litera C
și să-mi dea alfabetul la schimb,
să-mi facă declarații la lumina lunii
și să-mi țină de urât noaptea.
O închiriez unei fabrici de ciocolată
să o amestece cu mentă
și să-i dea o aromă de  Mai vreau,
fără vreo rentă,
ci doar cu pretenții la o reclamă fierbinte
să încingă auditoriul
într-o cameră de hotel.
Mi-aș vinde iubirea unui chitarist
să-mi cuprindă simțurile într-o romanță
și să mă iubească pe acorduri de baladă rock,
cu patos, sălbatic!
Îmi vând iubirea
eu am destulă!

O zi de joi


image

Sursa foto: http://www.psychologies.ro/wp-content/uploads/2015/08/fata-in-lanul-cu-grau.jpg
 

O pală de vânt îmi spulberă speranța,
Îmi sfarmă în bucăți trăirile și viața,
Mă treieră ca grâul în zilele de joi,
Mă lasă să-mi iau zborul,
Mă trage înapoi…
 
Neputincioasă , zac, departe undeva, 
Fără să am puterea de a mă ridica.
Pierdută și confuză, triez ceea ce simt
N-aș vrea să fac greșeala 
Singură să mă mint.
 
Prea multă nepăsare în jur mă lasă rece
Și tot ce astăzi vine, mâine ca vântul trece.
Rămân de piatră și neg că aș simți,
Când m-aș putea întoarce,
Când aș putea iubi…
 
Și fiindcă n-am știut în cine să mă-ncred,
Astăzi las garda jos fără niciun regret.
Astăzi o iau din loc de-aici spre nicăieri
Din mine în uitare,
Din cea care-am fost ieri.