Suflet de hârtie


image

Sursa foto: https://500px.com/photo/103575447

La tine sufletul mi l-am lăsat în custodie,
În graba mea de a fugi, și am uitat de el
Nu mai am forță să îl caut, să-l las să reînvie
Azi fericirea mea se plimbă-n carusel.

Cuvinte și cuvinte curg azi negru pe alb
Și îmi mototolesc sufletul de hârtie,
Lăuntric a rămas un gol imens, de praf,
Cuvinte nu mai am trăirea să-mi exprime.

Incă-mi tremură mâna, poate că-s furioasă
Pe Dumnezeu, pe mine, pe tot ceea ce simt,
Pe lacrimile ce-adâncesc a mea angoasă,
Chiar și pe durerea ce fizic o resimt.

Nu m-auzi când te strig?! De ce nu mă auzi?
Sau poate astăzi nu mai vrei să mă auzi…
Vroiam să cuceresc lumea cu tine,
Dar tot ce-am cucerit a fost o amintire.

Ce pot simți acum?! Durerea m-a închis!
Și merg pe tocuri să nu-mi mai aud plânsul;
Încerc să-mi uit de tine numele rostit,
Dar poate-i prea devreme să aștept apusul!

Cum poți uita persoane ce sigur te-au iubit?
Poți șterge amintiri ce-odată le-ai trăit?
Mai poți lipi un suflet ce-a fost făcut bucăți?
Ești sigur că tu, azi, nu ai ce să regreți?

Și strig și pot striga până când tună cerul
Și poate te înduri de mine, să m-auzi;
Pot plânge să acopăr tot infernul
Dar de-i deranj, te rog tu să mă scuzi!

Aș vrea să cadă toate stelele din cer
Să vezi ce întuneric pot să-ndur!
Și aș închide luna, i-aș pune grănicer
Să simți cum rătăcești jur-împrejur!

Ca pe-un peron de gară, călcată m-am simțit
Și-am încetat să sper c-ai să-ți aduci aminte,
Poate te-am confundat și poate am greșit,
Poate-ar fi fost mai rău, când se putea mai bine.

Azi mai mă-ntreb Cum ar fi fost dacă ?
Pentru că știu că se putea și altfel,
Puteam să fim în doi și să ne placă,
Să fiu a ta și tu să-mi fii fidel.

Când amintirea începe să pălească,
Când timpul e pierdut, și noi cu el,
Și sufletul se zbate să trăiască,
Ți-ai smulge pielea pentr-un cuvințel.

Ai mai citi ce-am mai simțit odată,
Dar mai ales ce am lăsat să simt
Când am pledat pentru nevinovată
În fața ta și-al crudului destin.

NicoletaT

Iubire la suprapreț


image

Sursa foto: http://webcultura.ro/wp-content/uploads/2014/11/iubire-pierduta.jpg

Îmi găsesc sensul în brațele tale
Și vreau să pășim mână-n mână!
Intersectare cu taxă,  plătită cu jale
Când tună iubirea în plină furtună.

O taxă prea mare pentru bugetul impus,
La capăt de drum plătim înzecit
Cu lacrimi amare și sufletul scurs
Parcurgem traseul iubind infinit.

Mai bine rămânem blocați undeva
Decât să ne dăm părți de suflet!
În doi nu-i prea mult,  nici deloc,  nici puțin
Atunci când iubirea plătește prin cuget.

NicoletaT